بدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه بدنسازی جلو بازو فیل هیث

برنامه بدنسازی جلو بازو فیل هیث ٬ فیل هیث قهرمان مستر المپیا و یکی از بهترین های تاریخ دنیای پرورش اندام است ا.برنامه در ادامه

 

۱- جلو بازو با هالتر یا دمبل ۴ * ۱۰

۲- جلو بازو لاری ۴ * ۱۰

۳- جلو بازو شیب‌دار ۴ * ۱۰

۵- جلو بازو چکشی ۴ * ۱۰

لازم به ذکر است این برنامه بیشتر مناسب دوره حجم بوده و در دوران کات متفاوت است موفق باشید

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن