افزایش حجم بدنسازی بانوان برنامه تمرینی فیتنس

برنامه بدنسازی سینه+زیر بغل

در این مطلب برنامه ی تمرینی عضلات سینه و زیربغل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم همانطوری که در پست ها ی قبل خدمت شما عرض کردیم تمرین دو عضله بزرگ سینه و زیر بغل برای ورزشکاران حرفه ای چندان مناسب نیست ولی برای ورزشکار تازه کار بسیار پر کاربرد است زیرا باعث پیشرفت سریعتر در بازه ایی از زمان می شود.این برنامه همانطوری که ذکر شد این برنامه مناسب مبتدی ها و همینطور بانوان می باشد موفق باشید پروبادی

sinhe

در مورد نویسنده

علیرضا

علیرضا

موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

۶ دیدگاه

  • سلام
    من میخواسم بپرسم که آیا برای فردی که مبتدی نیست و چند سالی بدنسازی میکند به طور کلی و اصولاً تمرین دادن حرکت زیر بغل همراه حرکت پرس سینه صحیح است؟ و همچنین به علاوه مورد فوق یک جلسه اختصاصی تمرین زیر بغل، در همان هفته انجام دهیم صحیحه؟

  • سلام مجدد
    اگر فرد غیر مبتدی و چند سال بدنساز، تمرین پرس سینه را به اضافه تمرین زیر بغل فقط در حد دو حرک زیر بغل سیم کش از جلو و همچنین زیر بغل سیم کش از پشت انجام دهد آیا این روش صحیح است؟
    ممنون میشم پاسخ بفرمائید.

دیدگاه خود را بنویسید

*کد امنیتی (به صورت عددی پاسخ داده شود)