خانه > بدنسازی و فیتنس > افزایش حجم > برنامه بدنسازی هفتگی

برنامه بدنسازی هفتگی

برنامه ایی موثر در افزایش حجم مخصوص آقایان و بانوان.که شامل سینه+سرشان-عضلات پا+جلو بازو- زیر بغل+پشت بازو می باشد موفق باشید.

barname

درباره ی علیرضا

علیرضا
موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

۳ دیدگاه

  1. برایه حجم باید وزنه سنگین باشه؟ بعد باید هر ست وزنش بیشتر بشه یا کم؟

  2. با سلام
    برای افزایش حجم باید وزنه تا حدودی سنگین باشه که خون بیشتری پمپاژ بشه چون بین روز ها استراحت کافی دارید نیازی به کمکاری نیست
    اگر حجم بالا میخواهید استراحت کافی داشته باشید

  3. سلام من ۴هفتس میرم بدن سازی چه برنامه ای مناسب من دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*کد امنیتی (به صورت عددی پاسخ داده شود)

 عضویت در کانال تلگرام ما برای دریافت جدیدترین مطالب و ویدیو های آموزشی