افزایش حجمبدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه بدنسازی هفتگی

برنامه ایی موثر در افزایش حجم مخصوص آقایان و بانوان.که شامل سینه+سرشان-عضلات پا+جلو بازو- زیر بغل+پشت بازو می باشد موفق باشید.

barname

برچسب ها

علیرضا

موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

مطالب مرتبط

4 دیدگاه در “برنامه بدنسازی هفتگی”

  1. با سلام
    برای افزایش حجم باید وزنه تا حدودی سنگین باشه که خون بیشتری پمپاژ بشه چون بین روز ها استراحت کافی دارید نیازی به کمکاری نیست
    اگر حجم بالا میخواهید استراحت کافی داشته باشید

  2. سلام و وقت بخیر

    ۱- حرکات کششی عمود جلو + پشت ترکیبی به چه صورتی هستند ؟ ( به طور مثال ، کششی عمود جلو دست جمع است ؟)
    ۲- دمبل خم رو خرک برای زیر بغل است و حرکت دمبل تک دست نشسته برای پشت بازو است ؟
    ۳- حرکت دمبل شیبدار و چکشی جفت باید باهم زده شود (۵ تا اولی و ۵ تا دومی) یا سوپر ست هست ؟

    با تشکر فراوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

همچنین ببینید

بسته
بسته