خانه > بدنسازی و فیتنس > افزایش حجم > برنامه بدنسازی هفتگی

برنامه بدنسازی هفتگی

برنامه ایی موثر در افزایش حجم مخصوص آقایان و بانوان.که شامل سینه+سرشان-عضلات پا+جلو بازو- زیر بغل+پشت بازو می باشد موفق باشید.

barname

درباره ی علیرضا

علیرضا
موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

۴ دیدگاه

  1. برایه حجم باید وزنه سنگین باشه؟ بعد باید هر ست وزنش بیشتر بشه یا کم؟

  2. با سلام
    برای افزایش حجم باید وزنه تا حدودی سنگین باشه که خون بیشتری پمپاژ بشه چون بین روز ها استراحت کافی دارید نیازی به کمکاری نیست
    اگر حجم بالا میخواهید استراحت کافی داشته باشید

  3. سلام من ۴هفتس میرم بدن سازی چه برنامه ای مناسب من دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. سلام و وقت بخیر

    ۱- حرکات کششی عمود جلو + پشت ترکیبی به چه صورتی هستند ؟ ( به طور مثال ، کششی عمود جلو دست جمع است ؟)
    ۲- دمبل خم رو خرک برای زیر بغل است و حرکت دمبل تک دست نشسته برای پشت بازو است ؟
    ۳- حرکت دمبل شیبدار و چکشی جفت باید باهم زده شود (۵ تا اولی و ۵ تا دومی) یا سوپر ست هست ؟

    با تشکر فراوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 عضویت در کانال تلگرام ما برای دریافت جدیدترین مطالب و ویدیو های آموزشی