افزایش حجمبدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه بدنسازی هفتگی

برنامه ایی موثر در افزایش حجم مخصوص آقایان و بانوان.که شامل سینه+سرشان-عضلات پا+جلو بازو- زیر بغل+پشت بازو می باشد موفق باشید.

barname

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. با سلام
    برای افزایش حجم باید وزنه تا حدودی سنگین باشه که خون بیشتری پمپاژ بشه چون بین روز ها استراحت کافی دارید نیازی به کمکاری نیست
    اگر حجم بالا میخواهید استراحت کافی داشته باشید

  2. سلام و وقت بخیر

    ۱- حرکات کششی عمود جلو + پشت ترکیبی به چه صورتی هستند ؟ ( به طور مثال ، کششی عمود جلو دست جمع است ؟)
    ۲- دمبل خم رو خرک برای زیر بغل است و حرکت دمبل تک دست نشسته برای پشت بازو است ؟
    ۳- حرکت دمبل شیبدار و چکشی جفت باید باهم زده شود (۵ تا اولی و ۵ تا دومی) یا سوپر ست هست ؟

    با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن