بدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه بدنسازی ویژه مبتدی و تازه واردها

با توجه به در خواست زیادی که از طرف کاربران محترم وبسایت پروبادی داشتیم یک برنامه تمرینی بدنسازی ویژه افراد مبتدی و آماتور که بتازگی بدنسازی را شروع کردندخدمت شما ارایه می دهیم لازم به ذکر است که دوستان عزیز می توانند این برنامه را به مدت ۴۰ الی ۶۰ روز استفاده نمایند.موفق باشید

روز اول :

پرس سینه با دمبل ۱۲*۳
پرس بالا سینه با دمبل ۱۲*۳
کراس اور ۱۲*۳
پشت بازو با دمبل تک ۱۲*۳

روز دوم:

بارفیکس از جلو دست باز ۱۲*۳
زیر بغل سیم کش از پشت ۱۲*۳
زیر بغل قایقی ۱۲*۳
سر شانه با هالتر از جلو ۱۲*۳
نشر از جانب با دمبل ۱۲*۳
روز سوم :

جلو پا با ماشین ۱۲*۳
هاگ پا با ماشین ۱۲*۳
پشت پا با ماشین ۱۲*۳
ساق پا ایستاده ۱۲*۳
جلو بازو با دمبل تک تک ۱۲*۳
جلو بازو با سیم کش ۱۲*۳

اگر در باشگاه خود تردمیل دارید می توانید حدود ۱۵ دقیقه اول را با این دستگاه تمرین فرمایید

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار نیم احتمال زودترجواب کیری هس چون من لاغر هستم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  2. سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار نیم احتمال زودترجواب کیری هس چون من لاغر هستم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  3. سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار کنیم احتمال زودتر و بهترجواب گیری هس چون من لاغر هستم و مهمه واسم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    و ممنون از تمامی همکاران پرو بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

همچنین ببینید

بستن
دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن