افزایش حجمبدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه بزرگ شدن باسن

در این مطلب به برنامه تمرینی برای بزرگ کردن عضلات باسن می پردازیم که با انجام این حرکات می توانید عضلات‌ آن ناحیه را به صورت برجسته و خوش فرم اصطلاحا ورزشی بسازید.

اسکوات ۱۰*۱۰(۱۰ ست ده تایی)

مشاهده ی فرم حرکت بدون وزنه که بیشتر مناسب برای مبتدی ها و یا تمرین بدون امکانات است

2015467541

 

حرکت با وزنه مناسب مبتدی ها (با وزنه کم) و سطح مبتدی به بالا (با وزنه متوسط)

squat-like-a-boss-1

پشت پا دستگاه (۱۰ ست ده تایی)

Lying_Leg_Curls1-e1398841007146-300x176

 

لانگ لانگ با دمبل ۴*۱۰ (۴ ست ده تایی)

353942_dFrSryak

 

دمبل تک پا روى میز (۳ ست ۱۲تایی)

10982_873

 

موفق باشید پروبادی دات آی آر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

بستن