خانه > بدنسازی و فیتنس > بدنسازی بانوان > برنامه تمرینی افزایش حجم بازو

برنامه تمرینی افزایش حجم بازو

در این مطلب برنامه ی تمرینی برای افزایش حجم بازو را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که قابل استفاده برای بانوان و آقایان  و همچنین مناسب برای تمامی سطوح (از مبتدی تا پیشرفته) می باشد برنامه شامل تمرینات جلو بازو و پشت بازو در یک جلسه است موفق باشید پرو بادی

3(45)

درباره ی علیرضا

علیرضا
موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

۸ دیدگاه

  1. این برنامه جلوبازو برای حرفه ای هاست یا تازه وارد ها هم میتونن استفاده کنن؟عالی بود

  2. واقعا ممنو ن ولی این کیک بک چه حرکتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. ست هایی که بینشون علامت + هست سوپر ست هستن

  4. سلام من سه دارم کار میکنم برنامه خاصی ندارم میشه یه برنامه برام معرفی کنید ممنون

  5. من بازوهام استعداد نداره هر کاری کنم بزرگ نمیشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*کد امنیتی (به صورت عددی پاسخ داده شود)

 عضویت در کانال تلگرام ما برای دریافت جدیدترین مطالب و ویدیو های آموزشی