برنامه تمرینی افزایش رکورد پرس سینه(تیپ ۱)

0 3,645

دو تیپ برنامه برای افزایش رکورد پرس سینه را خدمت شما علاقه مندان محترم آماده کرده ایم که نوع و تیپ اول آن را در این مطلب و تیپ دوم را در مطلب بعدی در اختیار مخاطبین سایت پروبادی دات آی آر قرار خواهیم داد….

روز اولروز سومروز چهارم روز ششم
ساعد ۳ ست ۲۰ تکرارهمانند روز سوم
جلو بازو تک دمبل نشسته ۲ ست ۱۲ تکرارپرس سینه با دمبل ۴ ست ۱۰ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
جلو بازو هالتر 4 ست 10 تکرارپرس سینه با هالتر ۴ست ۱۰ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
پشت بازو دمبل تک دست روی سر 4 ست 8 تکرارپرس بالا سینه با هالتر ۴ ست ۸ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
پشت بازو سیم کش ۴ ست ۱۰ تکرارزیر سینه با دمبل ۲ ست ۱۴ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
ساعد ۳ ست ۳۰ تکرارپارالل ۳ ست تا ناتوانیهمانند روز اولهمانند روز سوم

نکته ۱: روزهای دوم و پنجم و هفتم استراحت می باشد

نکته۲: می توانید روزها را براساس ایام هفته برای خود مشخص نمایید. به طور مثال شنبه٫ دوشنبه٫ سه شنبه و پنج شنبه

موفق باشید

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *