افزایش حجمبدنسازی و فیتنسپاورلیفتینگ

برنامه تمرینی افزایش رکورد پرس سینه(تیپ ۱)

دو تیپ برنامه برای افزایش رکورد پرس سینه را خدمت شما علاقه مندان محترم آماده کرده ایم که نوع و تیپ اول آن را در این مطلب و تیپ دوم را در مطلب بعدی در اختیار مخاطبین سایت پروبادی دات آی آر قرار خواهیم داد….

روز اولروز سومروز چهارم روز ششم
ساعد ۳ ست ۲۰ تکرارهمانند روز سوم
جلو بازو تک دمبل نشسته ۲ ست ۱۲ تکرارپرس سینه با دمبل ۴ ست ۱۰ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
جلو بازو هالتر 4 ست 10 تکرارپرس سینه با هالتر ۴ست ۱۰ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
پشت بازو دمبل تک دست روی سر 4 ست 8 تکرارپرس بالا سینه با هالتر ۴ ست ۸ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
پشت بازو سیم کش ۴ ست ۱۰ تکرارزیر سینه با دمبل ۲ ست ۱۴ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
ساعد ۳ ست ۳۰ تکرارپارالل ۳ ست تا ناتوانیهمانند روز اولهمانند روز سوم

نکته ۱: روزهای دوم و پنجم و هفتم استراحت می باشد

نکته۲: می توانید روزها را براساس ایام هفته برای خود مشخص نمایید. به طور مثال شنبه٫ دوشنبه٫ سه شنبه و پنج شنبه

موفق باشید

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن