خانه > بدنسازی و فیتنس > آموزش حرکت > برنامه تمرینی افزایش رکورد پرس سینه(تیپ ۱)

برنامه تمرینی افزایش رکورد پرس سینه(تیپ ۱)

دو تیپ برنامه برای افزایش رکورد پرس سینه را خدمت شما علاقه مندان محترم آماده کرده ایم که نوع و تیپ اول آن را در این مطلب و تیپ دوم را در مطلب بعدی در اختیار مخاطبین سایت پروبادی دات آی آر قرار خواهیم داد….

روز اولروز سومروز چهارم روز ششم
ساعد ۳ ست ۲۰ تکرارهمانند روز سوم
جلو بازو تک دمبل نشسته ۲ ست ۱۲ تکرارپرس سینه با دمبل ۴ ست ۱۰ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
جلو بازو هالتر 4 ست 10 تکرارپرس سینه با هالتر ۴ست ۱۰ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
پشت بازو دمبل تک دست روی سر 4 ست 8 تکرارپرس بالا سینه با هالتر ۴ ست ۸ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
پشت بازو سیم کش ۴ ست ۱۰ تکرارزیر سینه با دمبل ۲ ست ۱۴ تکرارهمانند روز اولهمانند روز سوم
ساعد ۳ ست ۳۰ تکرارپارالل ۳ ست تا ناتوانیهمانند روز اولهمانند روز سوم

نکته ۱: روزهای دوم و پنجم و هفتم استراحت می باشد

نکته۲: می توانید روزها را براساس ایام هفته برای خود مشخص نمایید. به طور مثال شنبه٫ دوشنبه٫ سه شنبه و پنج شنبه

موفق باشید

درباره ی علیرضا

علیرضا
موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

مطلب پیشنهادی

مقدار تمرین در دوران حجم

مقدار تمرین برای هر عضله در دوران حجم این یک سوال مهم است و باید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*کد امنیتی (به صورت عددی پاسخ داده شود)

 عضویت در کانال تلگرام ما برای دریافت جدیدترین مطالب و ویدیو های آموزشی

Histats.com © 2005-2014 Privacy Policy - Terms Of Use - Check/do opt-out - Powered By Histats