خانه > بدنسازی و فیتنس > برنامه تمرینی حجمی عضلات بازو

برنامه تمرینی حجمی عضلات بازو

با این برنامه (جلوبازو – پشت بازو) افزایش حجم بازو را به خود هدیه کنید.توجه داشته باشید در این برنامه نباید از وزنه های سنگین و یا بسیار سبک استفاده شود سعی کنید وزنه هایی را انتخاب کنید که قادر باشید تمامی حرکات را بدون کمک انجام  دهید به طوری که فشار کافی بروی عضله مورد نظر وارد شده باشد

4web

درباره ی علیرضا

علیرضا
موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*کد امنیتی (به صورت عددی پاسخ داده شود)

 عضویت در کانال تلگرام ما برای دریافت جدیدترین مطالب و ویدیو های آموزشی