افزایش حجمبدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه ی بدنسازی مخصوص ساخت عضلات پشت اسطوره ای

در این مقاله در خدمت شما هستیم با یک برنامه ی فوق العاده برای کسانی که می خواهند در کوتاهترین زمان عضلات پشت ستبر خود را به رخ دیگران بکشند این برنامه مخصوص افزایش حجم و ضخامت عضلات پشت در کوتاهترین زمان ممکن می باشد با توجه به نقش حیاتی عضلات پشت در تمامی حرکات بدنسازی و همینطور زیبایی هر چه بیشتر اندام بدنساز به تمامی دوستداران وبسایت پروبادی گنحاندن این برنامه در برنامه ی تمرینی خود پیشنهاد می کنیم.

برنامه ی عضلات پشت probody.ir

جرکتستتکرار
فیله کمر۴۱۵-۲۰
بارفیکس دست برعکس۴۱۰
کشش سیمکش از بالا به سمت صورت۴۲۰
ددلیفت۵۱۲
کشش سیمکش از پشت۳۲۵
تی بار‍۴۱۰

نکته ۱: حرکت بارفیکس و کشش سیمکش به صورت سوپر ست می باشد
نکته ۲:برنامه به صورت آزاد و شناور است یعنی برای جلوگیری از یکنواختی می توانید ترتیب آنها را تغییر داد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

بستن