آموزش حرکتبدنسازی و فیتنس

جلو بازو با دستگاه سیم کش+نکات آن

جلو بازو سیم کش یکی از حرکات و تمرینات مکمل و ترکیبی که بواسطه ی کشش مداوم و درگیر کردن عضلات بسیار به افزایش حجم و سایز بازو شما کمک میکند . شما با کمک دستگاه سیم کش می توانید وزنه های سنگین را بر سر عضلات دست خود فرود بیاورید و آن را محکوم به رشد کنید .

شرح آموزش جلو بازو سیم کش :

فاصله خود را با دستگاه حفظ کنید زیاد نزدیک بودن یا دور بودن از سیم کش می تواند به شما آسیب زند . حدودا ۳۰ سانتی متر توصیه ما می باشد ! لازم نیست پاهای خود را خیلی باز و یا خیلی جمع کنید به صورت متعادل پا به عرض شانه باز شود. دست های خود کنار بدن خود نگه دارید نگذارید برای کمک گرفتن شما دست های خود را به پهلو  یا زیر بغل خود  بچسبانید.

سعی کنید بر روی بدن خود تمرکز داشته باشید با استفاده از بازو های خود میله را به سمت بالا بکشید به آرامی به حالت اول برگردید .

تعداد بیش از حد انجام ندهید .

نکات:

میله استاندارد استفاده کنید دست ها را میتوانید باز یا بسته گیرید این عمل میتواند به قسمت های مختلف بازو فشار بیاورد بستگی دارد مربی شما چه حرکتی را توصیه کرده است .

لازم نیست میله آنقدر بالا بیاورید که به سینه های خود اصابت کند .

در این حرکت می توان روش های مختلف برنامه نویسی را مد نظر قرار داد به طور مثال این حرکت را با دمبل میز شیب دار به صورت سوپر ست برای تقویت سر بازو و حجم آن  یا برای فشار مضاعف با حرکت هالتر ایستاده با تعداد  بالابه صورت سوپر ست .

بهتر است این حرکت را اول برنامه تمرینی یا آخرین حرکت جلو بازو انجام دهید

برچسب ها

علیرضا

موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

همچنین ببینید

بسته
بسته