برنامه تمرینی

حجم خیره کننده عضلات پا با برنامه بدنسازی جیمی اورت

هنگامی که از جیمی اورت مدل فیتنس در مورد فیزیک قابل تحسینش پرسیدیم او تنها یک جواب ساده برای ما داشت و آن هم انجام اسکات بود.چه کسی‌ میتواند در این مورد بحث کند؟ اسکات که به عنوان پادشاه حرکات بدن سازی شناخته میشود همه عضلات پایین تنه از جمله عضلات باسن، همسترینگ و چهار سر را تمرین میدهد و همچنین این پیام را به بدن می‌رساند که مجبور است عضلات کل بدن را رشد دهد.اورت هنگامی که می‌خواهد روی افزایش حجم پاهای خود تمرکز شدیدی داشته باشد از طریق افزایش تعداد تکرار‌ها حجم برنامه تمرینی خود را زیاد می‌کند.

نتیجه تصویری برای ‪jimmy everett‬‏

او در این باره می‌گوید “ به شما شدیدا توصیه می‌کنم که در روز پای خود کربوهیدرات مصرفی خود را افزایش دهید و کالری بیشتری نسبت به روز های دیگر در این روز مصرف کنید تا عضلات شما بتوانند رشد کنند. “ ایده بسیار خوبی‌ می‌باشد که قبل از شروع جلسه تمرینی پای خود کمی‌ کربوهیدرات بیشتر مصرف کنید و بعد از تمرین نیز دوباره منابع تخلیه شده گلیکوژن خود را جایگزین کنید.

نتیجه تصویری برای ‪jimmy everett‬‏

 

برنامه پای جیمی اورت:

اسکات هالتر  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

لانگز دمبل قدم زدن  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار برای هر پا)

جلو پا دستگاه  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

پشت پا دستگاه نشسته  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ددلیفت رومانیایی هالتر  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ساق پا دستگاه نشسته  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ساق پا دستگاه ایستاده  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

همچنین ببینید

بستن
دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن