مواد غذایی صفر کالری را بشناسید

غذاهاي صفر کالری برای سیر کردن گرسنگی

غذاهای صفر کالری غذاهایی با کالری بسیار پایین و مقادیر بالایی از مواد مغذی هستند. مصرف این غذاها کالری زیادتری می سوزاند، بنابراین احساس گرسنگی نمی کنید. در اینجا 15 غذاهای صفر کالری را معرفی میکنیم که در رژیم غذایی خود بگنجانید:

️خیار
خیار آب زیاد و مواد مغذی متعددی مانند ویتامین C و K دارد در 100 گرم خیار حدود 16 کالری وجود دارد ، که جزو غذاهای صفر کالری محسوب می شود

️کرفس
سرشار از ویتامین های A و K، و همچنین فیبر است در، 100 گرم کرفس فقط حدود 16 کالری وجود دارد

️سیب
خوردن هر روز یک سیب انسان را سالم نگه می دارد و هم چون فیبر دارد چاق کننده نیست این میوه بسیار کم کالری است. 100 گرم سیب 52 کالری دارد.
️مارچوبه
این گیاه سالم قند خون را متعادل نگه می دارد و از دیابت نوع 2 پیش گیری میکند. 100 گرم مارچوبه حاوی 20 کالری است ، که به راحتی هضم می شود

️زردآلو
زردآلو برای تقویت بینایی و مبارزه با بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری های قلبی مفید است. 100 گرم زردآلو حاوی 48 کالری است.

️گوجه فرنگی
گوجه فرنگی برای تقویت پوست و هیدراته کردن بدن مفید است. 100 گرم گوجه فرنگی حاوی 18 کالری است.

️کلم بروکلی
کلم بروکلی برای لاغر شدن ایده آل است. مواد مغذی زیاد و کالری کم دارد، این برگ سبز در هر 100 گرم 34 کالری دارد

️گل کلم
آیا دوست دارید خوراک گل کلم بخورید ولی می ترسید کالری داشته باشد؟، 100 گرم سیب زمینی حاوی 77 کالری است. شما می توانید بجای سیب زمینی خوراک گل کلم بخورید چون در هر 100 گرم فقط 25 کالری دارد

️قارچ
تحقیقات ثابت کرده است که قارچ با سرطان مقابله میکند و متابولیت های ایمنی را تقویت میکند. این ماده غذایی سالم را به رژیم غذایی خود اض افه کنید در 100 گرم قارچ فقط 38 کالری وجود دارد.

️چغندر
غنی از آنتی اکسیدان است، این گیاه شیرین در هر 100 گرم فقط 43 کالری دارد

️قهوه خالص
برای کسانی که عاشق قهوه هستند در مورد کالری آن نگران نباشند یک فنجان قهوه بدون شیر و یا بدون هر افزودنی حاوی 2 کالری است.

️شلغم
دارای فیبر و ویتامین C است ، . 100 گرم شلغم شامل 28 کالری است.

️چای سبز
غنی از آنتی اکسیدان و کم کالری است، شما می توانید روزانه چند فنجان چای سبز را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد کالری بنوشید 1 فنجان چای سبز حاوی 2 کالری است.

️هویج
برای میان وعده مناسب است. این سبزی فواید بسیاری از جمله برای تقویت چشم موثر است. 100 گرم هویج 41 کالری دارد

مطالب مرتبط
پیام بگذارید