روش های از بین بردن غبغب

غبغب بخشی از گردن و صورت است که به دلیل افزایش وزن و داشتن زندگی منفعل و بی تحرک پدیدار می شود. البته وجود غبغب هم برای برخی افراد علت ارثی دارد اما روش هایی وجود دارد که می توان به وسیله آن میزان آن را کاهش داد. دراین مقاله به معرفی روش کوچک کردن غبغب می پردازیم

how-to-get-rid-of-a-double-chin

 

کشیدن دهان و زبان

دهانتان را تا حد ممکن باز کنید و سعی کنید زبانتان را بیرون بیاورید. هر چقدر که می توانید سعی کنید زبان را بیرون نگه دارید. این کار را به مدت ده ثانیه و به مدت ۱۰ بار انجام دهید. با این کار می توانید به خوبی، احساس کنید که زیر چانه تان در حال سفت شدن است

بالا بردن چانه

سر و گردن را صاف نگه دارید. سعی کنید چانه را به سمت بالا بکشید و در چنین حالتی لب ها را به صورت بوسه یا غنچه ای جمع کنید. این کار بسیار در آب کردن غبغب موثر است. این کار را ده مرتبه و هر بار ده ثانیه انجام دهید.

چرخش گردن

سرتان را صاف نگه دارید و گردن را به سمت راست یا چپ خود حرکت دهید. بعد به آرامی سر را پایین آورده و به سمت دیگر متمایل کنید

توپ تنیس

یک توپ تنیس را انتخاب کنید روی یک سطح صاف آن را قرار دهید. بعد از این سعی کنید با چانه هایتان توپ را محکم نگه دارید. این کار را ده بار و هر بار به مدت ده ثانیه انجام دهید.

کاهش وزن

زمانی که ورزش می کنید چربی های بدنتان آب می شود و غبغب هم از این تغییر بی نصیب نمی ماند بنابراین می توانید با آب کردن چربی ها به سلامت خود و زیبایی اندام تان کمک کنید.

آویزان نگه داشتن سر

روی تخت یا کاناپه دراز بکشید و سعی کنید سرتان را آویزان کنید و به سمت سینه بکشید. این حالت انقباضی را ده بار و هر بار ده ثانیه تکرار کنید.

مشاهده کردید که این تمرین ها بیش از ده دقیقه بیشتر به طول نمی انجامد اما می تواند کمک کند که زیبایی اندامتان را بیشتر کنید.

مطالب مرتبط
پیام بگذارید