زندگی نامه لازار آنجلو

قبل از اینکه لازار یک بدنساز و یک مربی شخصی شود، به صورت حرفه ای به مدت ۱۰ سال بسکتبال بازی میکرده.

او رهبری تیم خود چندین فصل داشت و یکی از بهترین های پست گارد(Point Guard-یکی از پست ها در بسکتبال) کلاسش بود. وقتی که ۱۶ ساله بوده وارد تیم ملی جوانان بلغارستان میشود و برای چند تیم دیگر در انجمن ملی بسکتبال بلغارستان بازی میکند. در سن ۱۸ سالگی یک سال و نیم در  ارتش میمونه و اونجاست که حرفه ش(بدنسازی) رو پیدا میکند. بدنسازی یکی از قسمت های ثابت زندگی وی میشود و به آکادمی ورزش بین المللی رفته تا مدرک مربی شخصی را بگیرد.

وی به افراد زیادی کمک کرده تا به بالاترین پتانسیل بدنشون دست یابند.

او زندگی خودش را وقف بدنسازی کرده و از سال ۲۰۰۶ در مسابقات مختلف شرکت کرده، زمانی که درمسابقات برنده نشده حداق یک مدال برنز گرفته. او این افتخارات را بدون مصرف استروئید بدست آورده است. لازار با فیزیک فوق العاده متناسب خود بر بقیه بدنسازان چیره شده است.

او یکی از بهترین شکم های ۶ تکه را در دنیا داراست. به عنوان یک مربی شخصی او توانسته بدن هزاران نفر را تغییر بده و انگیزه و دانشش را به آنها منتقل کند. به عنوان یک مدل او در تعدادی موزیک ویدئو و تبلیغ حضور داشته است. بدن او، جاه طلبیش و انگیزه وی الهام بخش میلیون ها انسان در سراسر دنیاست. با توجه به اینکه روزانه هزاران سوال در رابطه با تمرین و تغذیه از وی پرسیده میشود تصمیم به راه اندازی وبسایت شخصی خود گرفته، جایی که همه میتوانند شانس دریافت اطلاعات درباره رسیدن به بالاترین پتانسیل بدن را بدون مصرف استروئید داشته باشند.

در ژانویه ۲۰۱۲ لازار آنجلو به تیم Nutri-sups پیوسته است. و وی در حال حاضر عضو تیم Shredz میباشد.

  • قد: ۱۸۰ سانتی متر
  • وزن: ۸۸ کیلوگرم
  • متولد: ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۴
  • محل تولد: صوفیا، بلغارستان
برگرفته شده از فیتنس پرو
مطالب مرتبط
نمایش نظرات (1)