معرفی نوشیدنی های چربی سوز

همه افراد دوست دارند که شکمی صاف داشته باشند و بدین صورت اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. شاید این توقعی باشد که در هر فرد از هر جنس و سن دیده می شود. برای آب کردن چربی شکم می توانید از نوشیدنی ها نیز کمک بگیرید. در زیر به معرفی این راه ها پرداخته ایم:

نوشیدن آب بسیار سرد و حاوی یخ

اگر شما آب بسیار سرد بنوشید بدن تلاش می کند متابولیسم را افزایش دهد و بدین صورت دما را به دمای ایده آل برساند که ۳۷ درجه است. این کار موجب می شود که میزان زیادی از ذخیره های چربی دور شکم آب شود.

نوشیدن شیر

شیر مواد غذایی حاوی کلسیم است که متابولیسم بدن را بسیار افزایش می دهد و موجب می شود که به مرور زمانتناسب اندام بهتری پیدا کنید. کافیست روزانه یک لیوان شیر آن هم از نوع کم چرب میل نمایید

چای سبز

چای سبز سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. اگر شما روزانه چای سبز میل کنید، حدود ۴ درصد به سرعت سوخت و ساز بدن خود کمک می کنید و این یعنی روزانه حدود ۷۰ کالری بیشتر می سوزانید و در طی سال تا ۳٫۵ کیلوگرم از وزن تان را کم می کنید

سرکه سیب

سرکه سیب برای عملکرد بهتر کبد و درنتیجه کاهش چربی های بدن به کار می رود. وقتی کبد درست کار کند، سلول های چربی را از بین می برد. بنابراین خوب است که قبل از هر وعده دو قاشق سرکه سیب را با آب مخلوط  و میل کنید و بعد لاغر شدن را مشاهده کنید.

عصاره ی سویا و گندم

اگر بتوانید عصاره سویا و گندم را به عنوان پروتئین های گیاهی و مایع میل کنید سوخت و ساز بدنتان را به اندازه ی زیادی افزایش خواهید داد و از طرفی به تقویت عضلاتتان نیز کمک خواهید کرد.

مطالب مرتبط
پیام بگذارید