نکات مهم در مورد چربی سوزی

در ادامه مطلب نکات طلایی و کلیدی را در مورد چربی سوزی عنوان می کنیم

* شمارش کالری ها!عملی‌ که باعث میشود بدن به سلول‌های چربی‌ دستور دهد که چربیها را آزاد کند کاهش کالری می‌باشد.شما باید بیشتر از کالری مصرفی خود کالری بسوزانید.

*به طور محتاطانه کاهش کالری را انجام دهید.گرسنه ماندن ممکن است در اوایل باعث کاهش وزن شود ولی‌ در بلند مدت به هیچ وجه تاثیر گذار نمی‌باشد زیرا باعث کاهش میزان فعالیت آنزیمی میشود که در آزاد سازی چربیها از سلول‌های چربی‌ نقش دارد.برای جلوگیری از این وضعیت سعی‌ کنید به جای گرفتن رژیم‌های شدید کم کالری با انجام ورزش کالری مورد نظر خود را بسوزانید.

*وزن خود را همین حالا کنترل کنید.اگر شما در حال اضافه وزن هستید و اگر افزایش وزن شما دیگر خارج از کنترل شده است در مورد توقف آن همین حالا تصمیم بگیرید.ممکن است در آینده سلولهای چربی‌ شما چندین برابر شوند و سوزاندن این مقدار چربی‌ بسیار برایتان سخت خواهد شد.پس همین الان تصمیم بگیرید.

*اگر قبلا وزن کم کرده‌اید تا همیشه باید همینطور سخت کوش بمانید.سلول‌های چربی‌ شما جائی‌ نمی‌روند فقط محتویات درون آن خالی‌ میشود.تناسب اندام یک برنامه ۱۲ هفته‌ای نمی‌باشد بلکه یک سبک زندگی‌ جدید است.برای تناسب اندام باید همیشه فعالیت داشته باشید و تغذیه سالم مصرف کنید.

*ژنتیک یک عامل کوچک می‌باشد.درست است که شما روی تعداد سلول چربی‌ که با آن متولد شده‌اید کنترل نداشته اید ولی‌ میتوانید در طول زندگی‌ خود با کارهایی نظیر ورزش، تغذیه سالم، سبک زندگی‌،طرز تفکر و… آن را کنترل کنید

مطالب مرتبط
پیام بگذارید