۱۰ ماده غذایی مخصوص آب کردن شکم

در این مقاله به معرفی ده ماده غذایی می پردازیم که شما را در مسیر چربی سوزی شکم و رسیدن به تناسب اندام می توانند کمک کنند

مصرف ماهی

ماهی نه تنها با چربی‌های سالمی پر شده است بلکه عاری از کربوهیدرات است و می‌تواند پروتئین مورد نیاز بدن را فراهم کند.

 

مصرف تخم مرغ

زرده تخم مرغ معمولا توسط بیشتر افراد مصرف نمی‌شود. اما باید به خاطر داشته باشید که زرده تخم مرغ چربی‌های سالمی را فراهم می‌کند که برای توسعه مغز ضروری است. این ماده می‌تواند شما را سیر نگه دارد و با جوی دوسر ترکیب عالی ایجاد خواهد کرد.

 

مصرف جو دو سر

جوی دوسر انرژی مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند. افرادی که تمرینات سخت ورزشی را انجام می‌دهند می‌توانند از این ماده استفاده کنند.

مصرف بادام

همانطور که می‌دانید بادام یکی از تنقلات مفید برای بدن محسوب می‌شود. شما می‌توانید بادام را در جیب خود بریزید و همیشه همراه خود داشته باشید. هر وقت گرسنه شدید چند عدد بادام بخورید. بادام دارای چربی‌های سالم و پروتئین است و کربوهیدراتی ندارد. همچنین این ماده فیبر خوبی دارد. پس از آن غافل نشوید.

مصرف اسفناج

روش‌های زیادی برای لذت بردن از این ماده سبز رنگ و پرخاصیت وجود دارد. شما می‌توانید اسفناج را در اسموتی‌های خود مورد استفاده قرار دهید یا در سالادها به کار ببرید. این سبزی خوشمزه سرشار از ویتامین و فیبر است.

مصرف حبوبات

لوبیای سیاه، سفید یا قرمز از اجزای اصلی رژیم غذایی برای شکم شش تکه هستند. باید مطمئن شوید که این مواد را در رژیم غذایی خود مورد استفاده قرار می‌دهید. این کربوهیدارت‌ها به آرامی هضم می‌شوند و همین امر باعث می‌شود انرژی مورد نیاز بدن برای کل روز فراهم گردد. همچنین حبوبات منبع غنی از فیبر و پروتئین است.

مصرف سویای خشک

اگر شما نیز اهل مسافرت هستید می‌توانید از مواردی همچون سویای خشک شده استفاده کنید. این ماده سرشار از فیبر، پروتئین و کربوهیدرات است.

مصرف کدو تنبل

دانه‌های کدوتنبل سرشار از منیزیم، روی و امگا۳ است. زمانی که از کدو تنبل استفاده می‌کنید دانه‌های آن را دور نریزید. بهتر است مطمئن شوید که این دانه‌ها را خشک می کنید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت می برید.

مصرف روغن زیتون

با روغن زیتون دوست شوید. شما می‌توانید هر ماده ای را با این روغن بپزید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. این چربی سالم به مفاصل و سلامت مغزتان کمک می‌کند. پس از آن غافل نشوید

مطالب مرتبط
نمایش نظرات (1)