برنامه حجمی بدنسازی ۴ روز در هفته

برنامه ویژه افزایش حجم بدنسازی، مناسب سطح متوسط و ۴ روز در هفته این برنامه بسیار تخصصی و پربازده تنظیم شده است به طوری که فرد استفاده کننده در مدت زمان کوتاه متوجه تغییرات مثبت عالی در خود خواهد شد، این برنامه به صورت چهار روز در هفته طراحی شده و روزهای پیشنهادی استراحت در آن دوشنبه و چهارشنبه و جمعه است و روزهای تمرینی شنبه ( سینه و پشت بازو)…
ادامه مطلب ...

چگونه صاحب سیکس پک شویم

سیکس پک یا همان شکم شش تکه از جمله عضلات محبوبی می باشد که برای خیلی از ورزشکاران آرزو و تقریبا دست نیافتنی به نظر می آید اما با رعایت یک سری نکات خیلی ساده و با تلاش و پشتکار می توانید به راحتی صاحب یک شکم شش تکه شوید،اصول رسیدن به شکم شش تکه شامل سه جزء اصلی است تغذیه و تمرین و استراحتتغذیهمهمترین عامل ساخت شکم شش تکه و نمایان کردن آن
ادامه مطلب ...

رژیم غذای یک بدنساز چگونه است

طبق تفکر اشتباه منسوخ شده در گذشته بدنسازی تنها به تمرین در باشگاه خلاصه می شد و دیگر فاکتورها از جمله تغذیه و استراحت کافی کاملاً نادیده گرفته می شد اما در علم جدید تفکر ها کاملاً تغییر کرده و این موضوع به اثبات رسیده که تغذیه مناسب مهمترین عامل و فاکتور در رسیدن بدن به هدف و تناسب اندام است فرقی نمی کند شما چه هدفی دارید میخواهید افزایش حجم
ادامه مطلب ...

چرا دیگر در بدنسازی پیشرفت ندارم؟

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید روند رشد و پیشرفت در ابتدا بسیار سریع می باشد و هرچه که رو به جلو بروید این روند آهسته تر می شود تا جایی که تغییرات بسیار به صورت نامحسوس خواهد بود،در این شرایط هم برای افزایش حجم و عضله سازی و همچنین برای فرایند چربی سوزی و کاهش وزن صادق استبنابراین اگر می بینید که شما با رژیم های مناسب غذایی
ادامه مطلب ...

تمرینات ویژه ساخت بالا تنه

۶ تمرین عالی برای ساخت و عضله سازی ،عضلات بالاتنه که حتما باید از آن ها در برنامه تمرینی خود استفاده کنیدپرس سینه هالترپرس سینه هالتر از جمله بهترین تمرینات برای ساخت عضلات سینه و همچنی افزایش قدرت هستند بنابراین این تمرین نسبت به سایر تمرین های مشابه اولویت داردبارفیکسبارفیکس یا همان تمرین پول آپ نقش موثری در تمام عضلات
ادامه مطلب ...