آموزش حرکتبدنسازی و فیتنس

آموزش جلو بازو ایستاده با هالتر ساده و لاری

در این مقاله آ«وزش جلو بازو با هالتر ایستاده ،که در دو مدل لاری (برای گرد کردن بازو ها ) و عادی (برای حجم دادن و قوی کردن بازو ها ) است آموزش داده می شود.

bazzoo

هالتر را در دستان خود بگیرید ، دستها به اندازه ی عرض شانه باز باشد،طبق شکل با بیرون دادن نفس خود (بازدم) هالتر را با بازو های خود بالا ببرید.توجه داشته باشید که به هیچ وجه از سر شانه و کمر خود کمک نگیرید.حرکت باید دقیقا فشار را بر روی عضلات جلو بازو بیاورد.و در دو ثانیه پایین بیاورید .حرکت بخش منفی ان یعنی پایین اوردن هالتر نیز بسیار مهم است و سعی کنید که به صورت کنترل شده پایین بیاورید و آن را رها نکنید.

در تکرار های 12-10-8-6 این حرکت را انجام دهید.

با هالتر لاری

فرم صحیح حرکت در عکس زیر قابل مشاهده است

69030159820220663843

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن