آموزش کرانچ دستگاه (تقویت عضلات شکم)

4 3,397

در این مطلب آموزش حرکت کرانچ با دستگاه را برای رسیدن به شکم شش تکه و قوی توضیح خواهیم داد….

Ab_Crunch_Machine1

 

1- روی یک دستگاه درحالیکه پاها زیر پدال مخصوص دستگاه قرار می گیرد، نشسته و دستگیره دستگاه را با هر دو دست بگیرید. آرنج ها بایستی با زاویه ۹۰ درجه خم شوند.
2- در همین لحظه پاها را به سمت قفسه سینه بالا برده و نفس را تخلیه کنید. روی آهستگی و کنترل بر تمرین دقت کنید و سعی کنید از عضلات شکم بجای عضلات پا برای بالا بردن وزنه استفاده شود.
3- پس از ثانیه ای مکث به آهستگی به حالت اولیه بازگشته و نفس بکشید.
4- حال به وضعیت اولیه بازگشته و تنفس کنید و سپس همین حرکت را از سمت مخالف تکرار کنید.
5- این حرکت را در دفعات مشخص تکرار کنید.
در انتخاب وزنه دقت کنید که همواره در این تمرین از وزنه سبک استفاده شود تا منجر به آسیب دیدگی نشود.

0

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

4 دیدگاه
  1. حفاظ بوته ای می گوید

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

  2. متن آهنگ می گوید

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به
    کارتون ادامه بدین

  3. انجام پایان نامه می گوید

    سلام.ممنون از مطالب کاربردی سایت.سپاس.

  4. دانلود آهنگ جدید ایرانی می گوید

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید