افزایش حجمبدنسازی و فیتنستغذیه

با این ده خوراکی چاق شوید

افرادی که کمبود وزن دارند ضعیف تر هستند و ممکن است به بیماری های مختلفی دچار شوند در حالی که با کمی غذا خوردن می توانند به وزن دلخواهشان برسند.

در این مطلب بهترین موادی که برای چاق شدن می توانید مصرف کنید را معرفی می کنیم


? گردو
?شیر پرچرب
?نارگیل
?موز
?دانه های مغذی
?بادام
?روغن زیتون
?سیب زمینی
?لوبیا
?ماهی های آزاد و تن

برچسب ها

علیرضا

موسس و نویسنده وبسایت پروبادی،مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،محقق علم نوین تمرین و تغذیه

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. واقعا مطلب خوبی بود.
    با این وضع اقتصادی انگار هنوز میشه بعضیشا یک جورایی تهیه کرد.
    خدایا کمکمون کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن