برنامه بدنسازی حرفه ای سرشان +آموزش تصویری

0 8,062

سرشانه یکی از عضله های مهم در بدن است که نقش بسیار بالایی در زیبای اندام خصوصا هنگامی که لباس های رسمی همانند کت و شلوار و… می پوشید دارد.تمرینات و سیستم های  بسیار متنوعی برای رشد و پرورش  این عضله می توان به کار گرفت که در این مطلب قصد داریم با استفاده از سیستم های پیش خستگی ،کمکی ، کنترل و تمرکز ،سوپر ست و هرمی یک برنامه حرفه ای برای رشد مطلوب عضلات سرشانه معرفی کنیم.قابل توجه دوستانی که می خواند در مدت زمان کم به نتیجه مطلوب دست یابند .سطح این تمرینات مناسب متوسط به حرفه ایی است و برای دوستان مبتدی و مبتدی به متوسط نیز در مطالب آینده برنامه ویژه ای قرار می دهیم.

نکته:قبل از انحام تمرینات حتما عضله مورد نظر و کل بدن را به خوبی گرم کنید.

جرکت اول:نشر از جانب با سیم کش به تعداد ۳ ست و ۱۰ تکرار

حرکت دوم: هالتر از پشت تعداد ۳ ست و (۱۰+۲ کمکی) تکرار

حرکت سوم: نشر خم با سیم کش تعداد ۳ ست و ۱۰ تکرار

حرکت آخر: اجرای کول هالتر و کول لیفت به صورت سوپرست ،تعداد ۳ ست و ۱۰ تکرار

+

0

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *