برنامه بدنسازی هفتگی

4 16,194

برنامه ایی موثر در افزایش حجم مخصوص آقایان و بانوان.که شامل سینه+سرشان-عضلات پا+جلو بازو- زیر بغل+پشت بازو می باشد موفق باشید.

barname

9+

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

4 دیدگاه
  1. Erfan می گوید

    برایه حجم باید وزنه سنگین باشه؟ بعد باید هر ست وزنش بیشتر بشه یا کم؟

  2. مجتبی می گوید

    با سلام
    برای افزایش حجم باید وزنه تا حدودی سنگین باشه که خون بیشتری پمپاژ بشه چون بین روز ها استراحت کافی دارید نیازی به کمکاری نیست
    اگر حجم بالا میخواهید استراحت کافی داشته باشید

  3. ali می گوید

    سلام من 4هفتس میرم بدن سازی چه برنامه ای مناسب من دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ایرانی می گوید

    سلام و وقت بخیر

    1- حرکات کششی عمود جلو + پشت ترکیبی به چه صورتی هستند ؟ ( به طور مثال ، کششی عمود جلو دست جمع است ؟)
    2- دمبل خم رو خرک برای زیر بغل است و حرکت دمبل تک دست نشسته برای پشت بازو است ؟
    3- حرکت دمبل شیبدار و چکشی جفت باید باهم زده شود (5 تا اولی و 5 تا دومی) یا سوپر ست هست ؟

    با تشکر فراوان