برنامه های اختصاصیبرنامه های بدنسازی

برنامه حجمی بدنسازی ۴ روز در هفته

برنامه ویژه افزایش حجم بدنسازی، مناسب سطح متوسط و ۴ روز در هفته این برنامه بسیار تخصصی و پربازده تنظیم شده است به طوری که فرد استفاده کننده در مدت زمان کوتاه متوجه تغییرات مثبت عالی در خود خواهد شد، این برنامه به صورت چهار روز در هفته طراحی شده و روزهای پیشنهادی استراحت در آن دوشنبه و چهارشنبه و جمعه است و روزهای تمرینی شنبه ( سینه و پشت بازو) ،یکشنبه (سرشانه و کول و شکم) و سه شنبه ( زیر بغل و جلو بازو) و پنچ شنبه ( پا و شکم) است.

هم اکنون این برنامه عالی را برای افزایش عضله سازی خیره کننده خود می توانید از وبسایت معتبر پروبادی و مربیان متخصص آن دریافت کنید.از جمله ویژگی این برنامه می توان به تصویری بودن آن  اشاره کرد پس بدون نگرانی از عدم آشنایی با تمرینات یا اشتباه انجام دادن آنها می توانید برنامه را اجرا کنید در ادامه می توانید دمو و پیشنمایش این برنامه را بارگیری و دانلود کنید

پی دی اف پیشنمایش

برای دانلود و دسترسی همیشه به برنامه می توانید این برنامه را به مبلغ ۲۰ هزار تومان خرید و دانلود فوری کنید این برنامه با فرمت پی دی اف قابل نمایش در تمام تلفن های همراه و کامپیوتر می باشد بنابراین در تمام محیط ها از جمله باشگاه می توانید این برنامه را به همراه خود ببرید و بدون نیاز به راهنمایی تمرینات را به شیوه صحیح اجرا کنید

برچسب ها

علیرضا

موسس و نویسنده وبسایت پروبادی،مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،محقق علم نوین تمرین و تغذیه

نوشته های مشابه

‫14 نظر

  1. من خیلی لاغرم و‌نمیدونم باید چیکار کنم خیلی وقته میام جم هیچ تغییری در خود ندیدم
    من میخوام که بدنم بزرگ بشه
    اگه میشه بگین از چه پروتئینی استفاده کنم و برنامه حجم دهنده بگین
    و اگر میدونین از‌کجا آمپول استروئید پیدا کنم و یا با چه دکتری مشورت کنم
    ممنون میشم
    Gmail من اعدادش به انگلیسی هست هر کاری کردم ب انگلیسی نوشته نشد

    1. سلام دوست عزیز منم درست مثل شما بودم الان هر روز دوسه تا سیب زمینی با دوسه تا تخم مرغ آب پز هر روز بعد تمیرین میخورم نتیجه خوبیم داشته من از ۷۰کیلو الان وزنم نزدیک ۸۷ رسیده ماکرانیم زیاد بخور البته من تو خونم ورزش میکنم راضیم من اینو تجربه کردم گفتم به شمام اطلاع بدم

  2. سلام من بعد از چند سال مجدد بدنسازی رو شروع کردم ولی بدلیل بیماری دیابت حجم نمیگیرم ۳ ما از پروتئین ایزوله مصرف کردم اما جواب نداده. لطفا بگید چه نوع مکملی مصرف کنم. وزنم ۷۰ و قدم ۱۷۰

  3. ببخشید مگر نه اینکه سینه و سرشانه نباید در یک روز و یا دو روز پشت سرهم تمرین داده شوند در برنامه ۴ روزه شما روز اول سینه و روز دوم سرشانه گنجانده شده ، چرا؟

  4. این برنامه واسه افراد نسبتا لاغر و سابقه تمرینی 5 ماه مناسبه چون قصد خریدشو دارم؟ لطفا جواب بدیم ممنون.

  5. این برنامه تمرین برای افراد نسبتا لاغر و سابقه تمرینی5 ماه مناسبه؟؟چون میخوام ازش استفاده کنم

  6. سلام من این برنامرو گرفتم همه چیزش خوبه فقط متاسفانه تو بعضی از قسمتای تمرین تعداد ست و یا تعداد تکرار ذکر نشده و جای خالی است
    خواهش میکنم جواب بدین.

  7. سلامً ميخوام برم باشگاه بخاطر حجم دادن بدنم
    وزنم٦٠قدم ١٧٠ چ روزاي بايد برم چ تمريني انجام بدم لطفا راهنماييم كنين با تشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن