تخم مرغ تغذیه ایی ارزشمند برای بدنسازان

تخم مرغ در رتبه دوم بهترین منابع پروتئینی بعد از پروتئین وی قرار دارد.


تخم مرغ دارای ارزش بیولوژیکی بسیار بالا و همچنین امگا ۳ است.
امگا ۳ باعث افزایش اثر سیستم ایمنی و همچنین باعث ریکاوری سریعتر بعد از تمرینات میشود.
تقریبا همهٔ پروتئین موجود در تخم مرغ در سفیده آن قرار دارد.تخم مرغ کامل(همراه با زرده)دارای کلسترول بالایی است اما سفیده آن نه.
سفیده تخم مرغ مزه خوبی‌ ندارد و میتوانید مقدار کمی‌ از زرده آن را نیز با آن مخلوط کنید.
به عنوان مثال ۲ تخم مرغ کامل همراه ۴ سفیده تخم مرغ.تخم مرغ آب‌پز از لحاظ جدای پذیری راحت سفیده از زرده بسیار مناسب می‌باشد.
تخم مرغ آب‌پز همچنین به واسطه‌ پختن در آب دارای هیچگونه چربی‌ اضافی نیز نمی‌باشد.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

اینستاگرام

اینستاگرام پروبادی را با بیش از ۲۴۰ هزار فالوور و بهترین آموزش های تصویری و برنامه های رایگان فالو کنید

مشاهده و فالو

 

WhatsApp مشاوره و دریافت برنامه