حجم خیره کننده عضلات پا با برنامه بدنسازی جیمی اورت

0 2,013

هنگامی که از جیمی اورت مدل فیتنس در مورد فیزیک قابل تحسینش پرسیدیم او تنها یک جواب ساده برای ما داشت و آن هم انجام اسکات بود.چه کسی‌ میتواند در این مورد بحث کند؟ اسکات که به عنوان پادشاه حرکات بدن سازی شناخته میشود همه عضلات پایین تنه از جمله عضلات باسن، همسترینگ و چهار سر را تمرین میدهد و همچنین این پیام را به بدن می‌رساند که مجبور است عضلات کل بدن را رشد دهد.اورت هنگامی که می‌خواهد روی افزایش حجم پاهای خود تمرکز شدیدی داشته باشد از طریق افزایش تعداد تکرار‌ها حجم برنامه تمرینی خود را زیاد می‌کند.

نتیجه تصویری برای ‪jimmy everett‬‏

او در این باره می‌گوید “ به شما شدیدا توصیه می‌کنم که در روز پای خود کربوهیدرات مصرفی خود را افزایش دهید و کالری بیشتری نسبت به روز های دیگر در این روز مصرف کنید تا عضلات شما بتوانند رشد کنند. “ ایده بسیار خوبی‌ می‌باشد که قبل از شروع جلسه تمرینی پای خود کمی‌ کربوهیدرات بیشتر مصرف کنید و بعد از تمرین نیز دوباره منابع تخلیه شده گلیکوژن خود را جایگزین کنید.

نتیجه تصویری برای ‪jimmy everett‬‏

 

برنامه پای جیمی اورت:

اسکات هالتر  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

لانگز دمبل قدم زدن  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار برای هر پا)

جلو پا دستگاه  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

پشت پا دستگاه نشسته  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ددلیفت رومانیایی هالتر  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ساق پا دستگاه نشسته  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

ساق پا دستگاه ایستاده  (۴ ‌ست با ۲۰ تکرار)

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *