دانلود برنامه ی تمرینی حرفه ای پشت و بازو

8 2,462

در این مطلب یک برنامه ی تمرینی بسیار عالی برای پرورش عضلات پشت و بازو  رو توسط جناب nassim sahiliرو آماده کرده ایم که علاوه بر برنامه ی تمرینی چگونگی انجام حرکات صحیح و اصولی آن را نیز فرا گیرید.سطح این برنامه برای حرفه ایی به بالا می باشد و بسیار مناسب دوره ی قبل از مسابقات است.موفق باشید.

دانلود مستقيم ويديو

 

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

8 دیدگاه
  1. ابوالفضل می گوید

    با سلام خدمت شما شب شما بخیر خسته نباشید من از بچگی در باشگاه های بدنسازی کار میکردم و حضور داشتم خودمان باشگاه حرفه ای داریم  از 2 سال پیش حرفه ای کار میکردم و میکنم اما به دلیل رفتن به سربازی حدود 14 ماه کار نکردم اصلا بعد از اتمام سربازی مجدد شروع کردم و یه سوال دارم من الان دارم به صورت تک تمرین میکنم اما مثل قبلا نمیشه ججم من قبلا پرس و زیربغل با هم پشت بازو و جلو بازو با هم سرشانه و کول با هم پا و شکم هم با هم اون موقع حجم بسیار خوبی داشتم آیا این برنامه باعث سوختن بدنم میشه؟ لطفا راهنمایی کنیدبا تشکر از شما موفق باشید.یا علی

    1. alireza211 می گوید

      دوست عزیز با توجه به شرایط سربازی ممکن سطح انرژي کلی بدن شما و عضلات شما در اثر تغذیه کم کیفیت و کار بدنی زیاد تحیلیل و احتیاج به ریکاوری داشته باشد بنابراین سیستم تمرین تم عضله را به چند عضله متناسب با هم و تعداد روزهای تمرین در هفته را به سه جلسه در هفته یا نهایتا 4 جلسه تا دو ماه اول کاهش دهید تا کل بدن شما ریکاوری شده و به شرایط ایده آل سابق برگردد.موفق باشید با احترام مدیریت

  2. sepehr می گوید

    سلام و خسته نباشيد به آقا علیرضایی عزیز نظرتون در مورد برنامه ورزشی من چیه؟ ؟کول و سرشانه ، جلوبازو و زیر بغل، پشت بازو و پرسآیا من میتونم یکروز درمیان شکم کار کنم مشکلی برآی عضلات شکم ایجاد نمیشه؟ ؟

    1. alireza211 می گوید

      سلام عضلات پا فراموش نشود.مشکلی ندارد می توانید هر جلسه تمرین شکم داشته باشید

  3. sepehr می گوید

    آیا تمرینات هوازی مثل دو و نرمش برای بدنسازی نیاز هست؟ اگه نیازه، چند روز در هفته و به چه مقدار؟ با تشکر

    1. alireza211 می گوید

      تمرینات هوازی ۱۰۰ در ۱۰۰ ضروری است ولی مقدار آن به هدف شما بستگی دارد.برای بدست آوردن حجم و افرایش وزن ده الی ۱۵ دقیقه قبل از تمرین و برای کات کردن بیشتر از ۲۰ دقیقه و با توجه به توان بدنی و شدت بدنسازی بعد از تمرین

  4. ehsan می گوید

    sallam mikhastam bedoonam testesterono ba kodom esteroied mishe masraf kard?

    1. alireza211 می گوید

      درود.ضمن پوزش از شما دوست عزیز متاسفانه طبق اهداف وبسایت پروبادی استفاده از هرگونه استرویید و مواد ممنوعه را به شدت منع می کند و مشاوره و راهنمایی در این مورد نخواهد کرد