درمان سلولیت با یک نوشیدنی ساده!!

سلولیت چیست؟؟!! سلولیت عبارت است از  جمع شدن بافتهای چردر نواحی از بدن که پوست را به صورت نامناسبی نشان می دهد پوست این نواحی مانند پرتقال دارای حفره حفره می باشد و ظاهر نامطلوبی به پوست می دهد  این مشکل در اکثر افراد بخصوص در بانوان وجود دارد . تصور اشتباهی که در این باره است که اکثر افراد تصور می‌کنند این مشکل فقط برای افراد چاق صورت می‌گیرد و در افراد لاغر  این مشکل رخ نمی دهد. اما حقیقت این است که سلولیت در افراد لاغر اندام نیز بروز می‌کند و  ارتباط زیادی به نوع اندام ندارد اما در افراد چاق بیشتر دیده می شود همانطور که گفته شد این مشکل از مجموعه تربی در یک یا چند ناحیه در بدن روی می دهد .محققان و متخصصان پوست بر این باورند که درمان سلولیت به صورت قطعی امکان پذیر نیست اما می توان آن را تا حد قابل توجهی بهبود بخشید. البته باید خاطر نشان کرد که در صورت غفلت و ازسرگیری عادات بد سلولیت دوباره قابل بازگشت می باشد به همان وزن اولیه و یا بدتر  باز می‌گردد.

در این مطلب می خواهیم یک نوشیدنی معجون فوق العاده کارساز و کارآمد برای درمان و بهبود سلولیت به شما معرفی کنیم. طبق تحقیقات انجام شده معجون آناناس و زنجبیل با داشتن اثر ضد التهابی خود در بهبود و درمان سلولیت بسیار به شما کمک خواهد کرد علاوه بر آن نوشیدنی دارای خواص دیگری نیست از جمله کمک به کاهش و متعادل کردن وزن، هضم راحت تر غذا ،کاهش التهابات بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان دردهای آرتروزی و روماتیسمی و کمک به بهبود سریعتر سرماخوردگی می باشد .توجه داشته باشید همانطور که ذکر شد  هیچ درمان قطعی برای سلولیت موجود نیست بنابراین فریب آگهی ها و تبلیغات کرم های درمان قطعی سلولیت را نخورید و می توانید با روش های خانگی و بسیار کم هزینه تر وضعیت سلولیت خود را بهبود دهید.

نوشیدنی ترکیبی آب آناناش و زنجیل دارای آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند سموم بدن و مایعات محبوس و بافت آسیب دیده را ترمیم و بازسازی می کند همان بافت هایی که باعث بروز سلولیت شما ست .این نوشیدنی شامل آهن،ید،منزیم،زینک ، منگنر و ویتامین آ،بی و سی است و علاوخ بر خواص ذکر شده نقش بسیار عالی در بهبود سلامتی بدن و تصفیه آن دارد

طرز تهیه:

مواد لازم: ۲ برش گرد آناناس ،۱۵ گرم ریشه ی زنجبیل رنده شده، یک لیوان آب

تمامی مواد ذکر شده را در مخلوط من به صورت کامل مخلوط کرده و میل کنید.اگر می خواهید نوشیدنی حداکثر اثر بخشی خود را داشته باشد آن را در اول میل نمایید.

موفق باشید

مطالب مرتبط
پیام بگذارید