صبحانه کامل رژیمی

جایگزین کردن هیچ خوراکی به جای صبحانه معمول یا حذف آن برای کاهش وزن، توصیه نمی شود.

نکته ی مهم و موثر در داشتن یک برنامه غذایی و رژیمی مناسب رعایت کردن زمان بین وعده ها است. فاصله بین شام و صبحانه، بیشترین فاصله زمانی بین دو وعده اصلی غذایی است که حدود 12-10 ساعت طول می کشد. بدن ما بعد از این مدت طولانی، احساس گرسنگی می کند و این گرسنگی باید با خوردن صبحانه ای کامل، برطرف شود.

یک صبحانه خوب و مغذی، می تواند شامل دو کف دست نان (نان سبوس دار مانند سنگک برای افراد چاق)، مقداری لبنیات (مانند پنیر کم چرب، ماست چکیده کم چرب یا شیر کم چرب) یا یک تخم مرغ (تخم مرغ آب پز به جای نیمرو برای افراد چاق) باشد.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد