ورزش هايي براي فيتنس و تناسب اندام

۱. طناب

اگر برای سال های زیادی عضو گروه ویکتوریا سیکرت باشید باید بدن متناسبی داشته باشید. به نظر آدریانا لیام خیلی سخت نیست! با ورزش منظم و غذای سالم او بدن خود را خوش فرم نگاه می دارد. خب، یکی از راههایی که برای کاهش مقداری وزن می توان استفاده کرد. طناب زدن است. این راهی عملی است؛ برای اینکه شما می توانید آن را در هر مکانی استفاده کنید. گرفتن طناب کار سخت و پرهزینه ای نیست. طناب زدن تمرینی چربی سوز است؛ برای قلب و افزایش قدرت بالا تنه و پایین تنه نیز خوب است.

۲. پلانک

بهاتی پرینسلو همراه با دوست پسرش آدام لوین در حال انجام پلانک برای آمادگی در شوی ویکتوریا سیکرت است. دلایل زیادی است که وی باید پلانک را در روتین خود قرار دهد. تعدادی از آنها عبارت است از: پلانک تمرین ورزشی برای تقویت کر است که به شما کمک می کند تا شکمی صاف و سفت داشته باشید، درد کمر را کاهش می دهد. پوسچر را بهبود می دهد و به آزاد شدن تنش کمک کرده و در نتیجه به عنوان بهبود دهنده حال و هوای فرد به حساب می آید.

۳. کلاس بار

کلاس های بار تمرین های بسیار موثری هستند چرا که در هر زمان شامل تعداد کمی حرکت هستند به این معنی که گروه های ماهیچه ای کمتری را درگیر می کنند. همچنین روش بار شامل انقباض های ایزومتریک است که باعث می شود که ماهیچه های شما نیروی خود را نگهداری کنند. شما می توانید از وزن هم استفاده کنید و پوسچری شبیه به یک بالرین را در خود پرورش دهید. اما افراد زیاد روش بار را مورد انتقاد قرار داده اند به دلایلی مانند این ورزش به اندازه کافی قلب را به چالش نمی کشد و فقدان تمرین های ترکیبی مانند اسکوات. هر چند الساندرا آمبروزیو گواه این است که این ورزش چقدر خوب کار می کند.

۴. فانکشنال ترینینگ (تمرینات کاربردی)

تمرینانت کاربردی وقتی بحث تعادل ماهیچه ای خوب می شود این تمرین ورزشی عالی می باشد. این تمرین های ورزشی ماهیچه های شکم و کمر را نیرو می بخشد که به آسیب دیدگی کمتردر زندگی روزمره منتهی می شود. در تمرینات از کتل بل، دمبل، تیوب های مقاومتی و VipRs استفاده می شود. تمرینات کاربردی بهتر است با یک مربی صورت بگیرد. سارا سامپایو این تمرینات را انجام می دهد.

۵. روش تناسب اندام لاگری

اگر شما پیلاتیس را دوست داشته باشید این ورزش را هم دوست خواهید داشت. کلاس ها به طور معمول بین ۲۵ تا ۵۰ دقیقه طول می کشند و همه تمرین ها روی ماشین های مگافرمر صورت می پذیرد. شدت این ورزش زیاد است که باعث می شود که شما در تنها در یک جلسه کاری زیادی بسوزانید و عرق کنید. مارتا هانت این ورزش تناسب اندام را انجام می دهد.

۶. کلاس های باله

رومی استریجد با کلاس های باله اندام خود را متناسب نگاه می دارد. شاید شما فکر کنید که تنها وقتی کودک هستید می توانید باله را فرا بگیرید. اما شما وقتی بدانید که حتی در سنین بالاتر با تلاش چقدر می توانید پیشرفت کنید سوپرایز خواهید شد. باله به عنوان تمرین ورزشی بسیار خوب است. این ورزش پوسچر شما را بهبود می بخشد ، ماهیچه های شما را انعطاف پذیر می سازد ، به شما نیرو می بخشد و مقاومت قلبی عروقی شما را بهبود می دهد. این ورزش همچنین قدرت، سرعت و هماهنگی بین اعضا را بهبود می دهد.

۷. تمرینات کر/ core

تمرینات کر ماهیچه های کر را پایدار می کنند؛ این ماهیچه ها شامل ماهیچه های لگن، پایین کمر، باسن و شکم است. این ماهیچه برای فعالیت های روزانه مورد نیاز می باشند پس بهتر است آن ها را در وضعیت خوبی نگاه داریم. این تمرینات ورزشی به شما کمک می کنند تا روزهای پر مشغله را بدون خستگی بیش از حد سپری کنید. همچنین به شما در به دست آوردن ماهیچه های سفت شکم رویایی کمک می کند. یکی از افراد ویکتوریا سیکرت لیاس ریبیرو ثابت می کند این تمرینات موثرند.

۸. یوگا

ممکن است به نظر کلیشه به نظر برسد، اما یوگا نه تنها ورزشی خوب برای ارتباط بهتر ذهن با بدن است بلکه می تواند به شما در رسیدن به هدف تناسب اندام نیز کمک کند. شما تنها با انجام آن وزن کم نمی کنید بلکه یوگا با تغییر نوع فکر شما، در حرکت به سوی زندگی سالم تر شما را یاری می رساند. شما می توانید سالم تر غذا بخورید و شروع به کم کردن وزن کنید. اما وقتی بحث تناسب اندام به میان می آید، یوگا می تواند بدن شما را قوی و پوسچر شما را بهبود دهد. اگر چه السا هوسک به طور منظم یوگا کار نمی کند ولی در زمانهایی به این ورزش می پردازد.

۹. کراس فیت

تیلور هیل کراس فیت کار می کند. برای همین ما درک می کنیم او چگونه بدن خوش اندام خود را حفظ می کند. کراس فیت ورزش بسیار محبوبی است و شاید شما افراد زیادی را دیده اید که علاقه زیادی به آن دارند، پس چرا شما آن را امتحان نکنید؟ این ورزش به دلایل زیادی عالی است؛ بخصوص وقتی که پای کم کردن وزن، آمادگی قلبی عروقی و جلوگیری از آسیب دیدگی درمیان است. چیز دیگری که وجود دارد این است که حوصله شما سر نمی رود و تمرین های هر روز نیز با هم متفاوت هستند.

۱۰. پیلاتیس

بسیاری باور دارند که کاندیس سوانپول زیباترین اندام را در ویکتوریا سیکرت دارد. اگرچه این به سلیقه فردی برمی گردد ولی او واقعا فوق العاده است. کاندیس ورزش های مختلفی را انجام می دهد، یکی از آن ها پیلاتیس است. وقتی حرف تناسب اندام و سلامتی است این ورزش کمک های زیادی می کند. با انجام پیلاتیس شما انعطاف پذیرتر می شوید. درد کمر خود را کاهش می دهید یا آن را کاملا از بین می برید. شما شکم صافی را پرورش می دهید و مانند یوگا بین ذهن و بدن ارتباط برقرار خواهید کرد.

مطالب مرتبط
پیام بگذارید