برنامه تمرینی حجم سینه با آموزش تصویری

0 31,259

برنامه تمرینی بدنسازی ویژه افزایش حجم عضلات سینه مناسب کسانی که به سختی در ناحیه سینه به خصوص بالا سینه رشد عضلانی دارند همراه با آموزش تصویری و فیلم آموزشی

ابتدا ویدیو پایین را مشاهده نموده سپس توضیحات آن را که به ترتیب حرکات داخل فیلم آموزشی آمده است مطالع کنید موفق باشید پروبادی دات آی آر

ویدئو / قراردادن

حرکت اول: پرس سینه ۵ ست با تکرارهای ۱۲ و ۱۰ و ۱۰ و ۸ و ۶ توجه داشته باشید آرنج ها نباید در هنگام بالا آمدن قفل شود و سعی کنید تمامی فشار را بروی عضلات سینه متمرکز کنید

حرکت دوم: دمبل پرسی بالا سینه ۴ ست با تکرارهای ۱۲و۱۰و ۸ و ۸  توجه داشته باشید دامنه حرکات دمبل را به خوبی پیش روید

حرکت سوم: دمبل فلای بروی میز شیب دار( بالا سینه ) ۳ ست با ۱۰ تکرار

حرکت چهارم: فلای دستگاه سه ست با ۱۰ تکرار توجه داشته باشید برای رشد بیشتر عضلات بالا سینه ارتفاع صندلی را کم کنید تا فشار بیشتر متوجه عضلات بالا سینه شود موفق باشید

 

 

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *