آموزش حرکت بدنسازی و فیتنس برنامه تمرینی

برنامه تمرینی حجم سینه با آموزش تصویری

برنامه تمرینی بدنسازی ویژه افزایش حجم عضلات سینه مناسب کسانی که به سختی در ناحیه سینه به خصوص بالا سینه رشد عضلانی دارند همراه با آموزش تصویری و فیلم آموزشی

ابتدا ویدیو پایین را مشاهده نموده سپس توضیحات آن را که به ترتیب حرکات داخل فیلم آموزشی آمده است مطالع کنید موفق باشید پروبادی دات آی آر

حرکت اول: پرس سینه ۵ ست با تکرارهای ۱۲ و ۱۰ و ۱۰ و ۸ و ۶ توجه داشته باشید آرنج ها نباید در هنگام بالا آمدن قفل شود و سعی کنید تمامی فشار را بروی عضلات سینه متمرکز کنید

حرکت دوم: دمبل پرسی بالا سینه ۴ ست با تکرارهای ۱۲و۱۰و ۸ و ۸  توجه داشته باشید دامنه حرکات دمبل را به خوبی پیش روید

حرکت سوم: دمبل فلای بروی میز شیب دار( بالا سینه ) ۳ ست با ۱۰ تکرار

حرکت چهارم: فلای دستگاه سه ست با ۱۰ تکرار توجه داشته باشید برای رشد بیشتر عضلات بالا سینه ارتفاع صندلی را کم کنید تا فشار بیشتر متوجه عضلات بالا سینه شود موفق باشید

 

 

در مورد نویسنده

علیرضا

علیرضا

موسس و مدیر کل وبسایت پروبادی

دیدگاه خود را بنویسید

*کد امنیتی (به صورت عددی پاسخ داده شود)