بدنسازی و فیتنس

تمرین بدنسازی در ماه رمضان+ تعداد ست ها

در ماه رمضان روزه بگیرید و وزنه هم بزنید !!!

ضمن تبریک ماه پر خیر و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعت و عبادت شما، اگر مدت مشخصی است که وزنه میزنید و با خودتان میگویید که حال و حس تمرین ندارید.در اشتباهید!

عواقب وزنه نزدن در ماه رمضان بسیار بیشتر از وزنه زدن است ، به این دلیل که ممکن است بخاطر عدم تمرین درصد زیادی از توان و قدرت خود را از دست بدهید و این در حالتیست که عضله از دست داده اید ، پس برای اینکه عضله از دست ندهید در ماه رمضان حتمن حداقل ۳۰ دقیقه تمرین وزنه بعد از افطار داشته باشید.

سعی کنید که در ماه رمضان ست های خود را بیش از حد نکنید وتعداد حرکات در هر ست را ۶ حرکت حداکثر قرار دهید ، طی تحقیقاتی در آمریکا این نوع سیستم تمرینی کمک به افزایش تستوسترون ، حفظ عضله و چربی سوزی باورنکردنی می شود

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن