برنامه طلایی بدنسازی افزایش حجم با آموزش ویدیویی

برنامه افزایش حجم حرفه ای با آموزش ویدیویی تک به تک تمرینات.این برنامه بسیار مناسب افزایش عضله سازی سریع و دو برابر کردن سرعت افزایش حجم است و همچنین آموزش ویدیویی فرم صحیح اجرای تمرینات خود باعث خواهد شد که کیفیت و سرعت رشد عضله افزایش یابد زیرا اجرای صحیح تمرینات در افزایش کیفیت عضله هدف بسیار موثر است به کمک این برنامه می توانید در مدت کوتاه افزایش حجم تفکیک شده یا همان اصطلاحا حجم خشک را تجربه کنید بنابراین با پروبادی همراه باشید

خب بپردازیم به برنامه،توجه داشته باشید قبل از شروع هر جلسه تمرینی ابتدا بدن خود را به خوبی گرم کنید و در پایان تمرینات نیز بدن خود را کاملا سرد کنید که از مصدومیت احتمالی به دور باشید،همچنین این برنامه ۵ روز در هفته می باشد و مناسب سطح متوسط تا پیشرفته می باشد بنابراین سطح مبتدی و تازه کار از انجام این تمرینات خودداری کنند



تعداد روز در هفته :۵ روز


روزهای تمرینی: شنبه،یکشنبه،دوشنبه،چهارشنبه،پنج شنبه

روزهای استراحت:سه شنبه و جمعه


     
    روز اول: سرشانه و پشت بازو
    برای مشاهده آموزش هر تمرین کافیست بروی نام تمرین لمس (کلیک) کنید

    روز دوم: سینه و زیربغل

    برای مشاهده و دسترسی دائم برنامه لطفا ابتدا هزینه آن را بپردازید و یا اگر قبلا پرداخت کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید

    نکات برنامه

    • قبل از تمرین به خوبی بدن خود را گرم کرده و پس از برنامه نیز بدن خود را سرد کنید
    • علامت + در تمرینات به معنای سوپر ست می باشید (انجام پشت سر دو تمرین بدون استراحت)
    • مدت زمان استراحت بین تکرار ها ۶۰ ثانیه و بین هر تمرین ۷۰ ثانیه است
    • حتما تحت نظر مربی حاضر در باشگاه تمرینات را اجرا کنید

    7 دیدگاه
    1. 🎩Mr.Nima🎩 yakamoz می گوید

      سلام و خسته نباشید آیا این برنامه در تفکیک کردن قسمت های مختلف بدن کامل هست یا نه به عنوان مثال تمرین دادن سرشانه و پشت بازو از لحاظ چیدمان انتخابی شما بهتر است از تمرین عضله کول و سرشانه ممنون از شما .

      1. علیرضا می گوید

        سلام چیدمان و تقسیم بندی عضلات تمرینی منطبق با جدید ترین متد و سیستم های روز دنیاست و فوق العاده نتیجه بخشه

        1. 🎩Mr.Nima🎩 yakamoz می گوید

          ممنون از پاسخ شما

    2. mohsen می گوید

      سلام با عرض ادب… میشه روز اول ودوم را جابه جا کرد ومنظور از سرد کردن بدن بعد از تمرین چیست میشه مختصر توضیح بدین چون من باشگاه نمیروم چند ماهی است که در منزل کار میکنم

      1. علیرضا می گوید

        درود مانعی ندارد

        1. mohsen می گوید

          درود شرمنده این سرد کردن بعد تمرین میشه یه مختصر توضیح بدید ممنون میشم

    3. Milad می گوید

      سلام …من ۲۰ سالمه با ۷۰ کیلو وزن و ۱۸۰ قد…۳ ماهه میرم باشگاه …قدیما میرفتم ولی الان ۳ ماه شروع کردم میتونم ازاین برنامه استفاده کنم؟؟؟

    ارسال دیدگاه

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد