برنامه های بدنسازی

برنامه طلایی بدنسازی افزایش حجم با آموزش ویدیویی

برنامه افزایش حجم حرفه ای با آموزش ویدیویی تک به تک تمرینات.این برنامه بسیار مناسب افزایش عضله سازی سریع و دو برابر کردن سرعت افزایش حجم است و همچنین آموزش ویدیویی فرم صحیح اجرای تمرینات خود باعث خواهد شد که کیفیت و سرعت رشد عضله افزایش یابد زیرا اجرای صحیح تمرینات در افزایش کیفیت عضله هدف بسیار موثر است به کمک این برنامه می توانید در مدت کوتاه افزایش حجم تفکیک شده یا همان اصطلاحا حجم خشک را تجربه کنید بنابراین با پروبادی همراه باشید

خب بپردازیم به برنامه،توجه داشته باشید قبل از شروع هر جلسه تمرینی ابتدا بدن خود را به خوبی گرم کنید و در پایان تمرینات نیز بدن خود را کاملا سرد کنید که از مصدومیت احتمالی به دور باشید،همچنین این برنامه ۵ روز در هفته می باشد و مناسب سطح متوسط تا پیشرفته می باشد بنابراین سطح مبتدی و تازه کار از انجام این تمرینات خودداری کنند



تعداد روز در هفته :۵ روز


روزهای تمرینی: شنبه،یکشنبه،دوشنبه،چهارشنبه،پنج شنبه

روزهای استراحت:سه شنبه و جمعه


     

    روز اول: سرشانه و پشت بازو

    برای مشاهده آموزش هر تمرین کافیست بروی نام تمرین لمس (کلیک) کنید

    روز دوم: سینه و زیربغل

    برای مشاهده و دسترسی دائم برنامه لطفا ابتدا هزینه آن را بپردازید و یا اگر قبلا پرداخت کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید

    نکات برنامه

    • قبل از تمرین به خوبی بدن خود را گرم کرده و پس از برنامه نیز بدن خود را سرد کنید
    • علامت + در تمرینات به معنای سوپر ست می باشید (انجام پشت سر دو تمرین بدون استراحت)
    • مدت زمان استراحت بین تکرار ها ۶۰ ثانیه و بین هر تمرین ۷۰ ثانیه است
    • حتما تحت نظر مربی حاضر در باشگاه تمرینات را اجرا کنید

    اینستاگرام پروبادی
    برچسب ها

    علیرضا نیک پیام

    موسس و نویسنده وبسایت پروبادی،مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،محقق علم نوین تمرین و تغذیه

    نوشته های مشابه

    ‫13 نظر

    1. سلام و خسته نباشید آیا این برنامه در تفکیک کردن قسمت های مختلف بدن کامل هست یا نه به عنوان مثال تمرین دادن سرشانه و پشت بازو از لحاظ چیدمان انتخابی شما بهتر است از تمرین عضله کول و سرشانه ممنون از شما .

    2. سلام با عرض ادب… میشه روز اول ودوم را جابه جا کرد ومنظور از سرد کردن بدن بعد از تمرین چیست میشه مختصر توضیح بدین چون من باشگاه نمیروم چند ماهی است که در منزل کار میکنم

    3. سلام …من ۲۰ سالمه با ۷۰ کیلو وزن و ۱۸۰ قد…۳ ماهه میرم باشگاه …قدیما میرفتم ولی الان ۳ ماه شروع کردم میتونم ازاین برنامه استفاده کنم؟؟؟

    4. سلام من چند ماهه كه تمرين ميكنم روي پايين تنه اما حجم نمياره هركسي درباره ست ها يه چيزي ميگه ست هاي ورزشي براي افزايش حجم بايد چنتايي باشن؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن