بدنسازی و فیتنسبرنامه تمرینی

برنامه بدنسازی ویژه مبتدی و تازه واردها

با توجه به در خواست زیادی که از طرف کاربران محترم وبسایت پروبادی داشتیم یک برنامه تمرینی بدنسازی ویژه افراد مبتدی و آماتور که بتازگی بدنسازی را شروع کردندخدمت شما ارایه می دهیم لازم به ذکر است که دوستان عزیز می توانند این برنامه را به مدت ۴۰ الی ۶۰ روز استفاده نمایند.موفق باشید

روز اول :

پرس سينه با دمبل 12*3
پرس بالا سينه با دمبل 12*3
كراس اور 12*3
پشت بازو با دمبل تك 12*3

روز دوم:

بارفيكس از جلو دست باز 12*3
زير بغل سيم كش از پشت 12*3
زير بغل قايقي 12*3
سر شانه با هالتر از جلو 12*3
نشر از جانب با دمبل 12*3
روز سوم :

جلو پا با ماشين 12*3
هاگ پا با ماشين 12*3
پشت پا با ماشين 12*3
ساق پا ايستاده 12*3
جلو بازو با دمبل تك تك 12*3
جلو بازو با سيم كش 12*3

اگر در باشگاه خود تردمیل دارید می توانید حدود ۱۵ دقیقه اول را با این دستگاه تمرین فرمایید

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. سلام ببخشید بعد هفته ای چند جلسه باید تمرین کرد هر روز یا یک روز درمیان؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  2. سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار نیم احتمال زودترجواب کیری هس چون من لاغر هستم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  3. سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار نیم احتمال زودترجواب کیری هس چون من لاغر هستم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  4. سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار کنیم احتمال زودتر و بهترجواب گیری هس چون من لاغر هستم و مهمه واسم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    و ممنون از تمامی همکاران پرو بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
WhatsApp دریافت برنامه اختصاصی بدنسازی