برنامه بدنسازی ویژه مبتدی و تازه واردها

5 5,192

با توجه به در خواست زیادی که از طرف کاربران محترم وبسایت پروبادی داشتیم یک برنامه تمرینی بدنسازی ویژه افراد مبتدی و آماتور که بتازگی بدنسازی را شروع کردندخدمت شما ارایه می دهیم لازم به ذکر است که دوستان عزیز می توانند این برنامه را به مدت ۴۰ الی ۶۰ روز استفاده نمایند.موفق باشید

روز اول :

پرس سينه با دمبل 12*3
پرس بالا سينه با دمبل 12*3
كراس اور 12*3
پشت بازو با دمبل تك 12*3

روز دوم:

بارفيكس از جلو دست باز 12*3
زير بغل سيم كش از پشت 12*3
زير بغل قايقي 12*3
سر شانه با هالتر از جلو 12*3
نشر از جانب با دمبل 12*3
روز سوم :

جلو پا با ماشين 12*3
هاگ پا با ماشين 12*3
پشت پا با ماشين 12*3
ساق پا ايستاده 12*3
جلو بازو با دمبل تك تك 12*3
جلو بازو با سيم كش 12*3

اگر در باشگاه خود تردمیل دارید می توانید حدود ۱۵ دقیقه اول را با این دستگاه تمرین فرمایید

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

5 دیدگاه
  1. حسین می گوید

    سلام ببخشید بعد هفته ای چند جلسه باید تمرین کرد هر روز یا یک روز درمیان؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  2. حسین می گوید

    سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار نیم احتمال زودترجواب کیری هس چون من لاغر هستم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  3. hossein می گوید

    سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار نیم احتمال زودترجواب کیری هس چون من لاغر هستم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  4. hossein می گوید

    سلام ببخشید بعد هفته چند جلسه باید کار کرد هر روز یا یک روز در میان و اگه هر روز کار کنیم احتمال زودتر و بهترجواب گیری هس چون من لاغر هستم و مهمه واسم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    و ممنون از تمامی همکاران پرو بادی

  5. دانلود آهنگ جدید می گوید

    سلام یک برنامه بندسازی برای مبتدی ها میخواستم که سریع رشد کنم مرسی