طرز تهیه سالاد با پروتیین بالا

1 1,850

سالاد مرغ و سبزیجات

مرغ بخشی از رژیم غذایی روزانه هر بدنسازی است . با تهیه این سالاد می توانید تنوعی در نحوه استفاده از مرغ در رژیم غذایی خود ایجاد کنید .

مواد لازم :

_ یک قاشق روغن زیتون

_ پنج عدد هویج کوچک

_ نیم فنجان کلم بنفش

_۲۵۰ گرم سینه مرغ

_ یک قاشق مغز تخمه آفتابگردان

_ سبزیجات و چاشنی دلخواه

طرز تهیه :

مرغ را به صورت قطعات مکعبی حبه حبه کنید . سپس آنرا در ماهیتابه با روغن زیتون سرخ کنید و کنار بگذارید تا سرد شود . هویج و کلم را خرد کنید و آنها را به همراه سبزیجات دلخواه در یک ظرف بزگ سالاد خوری بریزید . مرغ خنک شده را روی آنها قرار دهید و مغز تخمه را روی کل سالاد بپاشید . می توانید از سرکه بالزامیک و یا آبلیموی تازه به عنوان چاشنی استفاده کنید . لذت ببرید .

این سالاد ۱۲ گرم چربی ، ۱۴ گرم کربوهیدرات ، ۶۵ گرم پروتئین و ۴۶۹ کالری انرژی را به بدن شما می رساند .

موفق باشید پروبادی

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

۱ دیدگاه
  1. عرفان می گوید

    عالی