چهار نکته برای افزایش کالری‌سوزی و کاهش وزن

0 564

 

 بر روی استقامت عضلات کار کنید
ورزش‌هایی که بر استقامت عضلات کار می‌کنند، بر کالری‌سوزی تاثیر بسزایی دارند. وزنه زدن یکی از ورزش‌ها برای افزایش استقامت عضلات است. بنابراین اگر وزنه‌ای که می‌زنید سبک است، باید تعداد تکرار حرکت را افزایش دهید

افزایش شدت
برای انجام ورزش موثر بهتر است تمرین‌های قلبی عروقی، قدرتی و استقامتی را با هم ترکیب کنید. می‌توانید این ورزش‌ها به صورت شدید و کوتاه مدت انجام دهید تمرین‌هایی همچون برپی، اسکات و حرکت مانند کوهنوردان می‌تواند موثر باشد

ورزش‌های ترکیبی انجام دهید
با انجام ورزش‌های ترکیبی می‌توانید بر روی گروه‌های عضلاتی مختلف کار کنید. برای مثال انجام حرکت اسکات باعث کاهش چربی بدن و افزایش حجم عضلات می‌شود. در صورتی که همراه با اسکات وزنه بزنید، هم بر روی بالاتنه و هم پایین تنه کار کرده‌اید

مصرف پروتئین را افزایش دهید
تحقیقات نشان داده است انجام ورزش‌های استقامتی باعث کاهش وزن می‌شود همراه با انجام این ورزش‌ها دریافت پروتئین باعث افزایش کیفیت ریکاوری می‌شود

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *