برنامه بدنسازی سینه+زیر بغل

6 7,882

در این مطلب برنامه ی تمرینی عضلات سینه و زیربغل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم همانطوری که در پست ها ی قبل خدمت شما عرض کردیم تمرین دو عضله بزرگ سینه و زیر بغل برای ورزشکاران حرفه ای چندان مناسب نیست ولی برای ورزشکار تازه کار بسیار پر کاربرد است زیرا باعث پیشرفت سریعتر در بازه ایی از زمان می شود.این برنامه همانطوری که ذکر شد این برنامه مناسب مبتدی ها و همینطور بانوان می باشد موفق باشید پروبادی

sinhe

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

6 دیدگاه
  1. sepehr می گوید

    سلام و خسته نباشيد به آقا علیرضایی عزیزخدا قوت پهلوونبرآی رسیدن به حجم بالا باید تعداد ست هارو افزایش داد یا تعداد تکرار رو؟ با تشکر

    1. alireza211 می گوید

      بستگی به نوع برنامه شما دارد ولی معمولا برای حجم وزنه بالا با تعداد کم استفاده می شود

    2. سروش می گوید

      این موضوع کاملا رد شده که تعداد کم و وزنه بالا باعث افزایش سایز میشه،و الان سیستمهای تمرینی پر فشار خون مثل فست سون همه گیر شده،برای رشد عضله وزنه متعادل با تکرار بالا 10 تکرار موثرتره

  2. فاطمه می گوید

    سلام خسته نباشید.
    با چند ماه تمرین اماتور/مبتدی و حرفه ای محسوب میشیم‌ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. مسعود می گوید

    سلام
    من میخواسم بپرسم که آیا برای فردی که مبتدی نیست و چند سالی بدنسازی میکند به طور کلی و اصولاً تمرین دادن حرکت زیر بغل همراه حرکت پرس سینه صحیح است؟ و همچنین به علاوه مورد فوق یک جلسه اختصاصی تمرین زیر بغل، در همان هفته انجام دهیم صحیحه؟

  4. مسعود می گوید

    سلام مجدد
    اگر فرد غیر مبتدی و چند سال بدنساز، تمرین پرس سینه را به اضافه تمرین زیر بغل فقط در حد دو حرک زیر بغل سیم کش از جلو و همچنین زیر بغل سیم کش از پشت انجام دهد آیا این روش صحیح است؟
    ممنون میشم پاسخ بفرمائید.