برنامه بدنسازی عضله سینه برای مبتدیان(تصویری)

0 3,250

هنگامی که صحبت از عضله سینه می شود بسیاری از بدنسازان آن را بهترین و محبوب ترین تمرین خود می دانند و اهمیت زیادی برای آن قائل ند و برنامه ی آن را با وسواس انتخاب می کنند در حقیقت تمامی عضلات ارزشمند هستند و نباید هیچ کدام نادیده گرفته شود بنابراین سعی کنید ،مبتدیان عزیز و کسانی که به تازگی گام در رشته ی پرورش اندام گذاشته اند افکار قدیمی را دور ریخته و در پی و هدف یک اندام متناسب باشند.در این مقاله تیم پروبادی برنامه تمرینی عضله سینه مخصوص سطح مبتدی خدمت شما ارایه می دهد

پرس بالا سینه با دستگاه اسمیت ۳ ست با تکرارهای ۱۲ و۱۰ و ۸

پرس سینه دستگاه ۳ حرکت با تکرارهای ۱۲و۱۰و۸

فلای دستگاه ۳ حرکت با ۱۰ تکرار

 

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *