برنامه بدنسازی عضله سینه برای مبتدیان(تصویری)

هنگامی که صحبت از عضله سینه می شود بسیاری از بدنسازان آن را بهترین و محبوب ترین تمرین خود می دانند و اهمیت زیادی برای آن قائل ند و برنامه ی آن را با وسواس انتخاب می کنند در حقیقت تمامی عضلات ارزشمند هستند و نباید هیچ کدام نادیده گرفته شود بنابراین سعی کنید ،مبتدیان عزیز و کسانی که به تازگی گام در رشته ی پرورش اندام گذاشته اند افکار قدیمی را دور ریخته و در پی و هدف یک اندام متناسب باشند.در این مقاله تیم پروبادی برنامه تمرینی عضله سینه مخصوص سطح مبتدی خدمت شما ارایه می دهد

پرس بالا سینه با دستگاه اسمیت ۳ ست با تکرارهای ۱۲ و۱۰ و ۸

پرس سینه دستگاه ۳ حرکت با تکرارهای ۱۲و۱۰و۸

فلای دستگاه ۳ حرکت با ۱۰ تکرار

 

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

اینستاگرام

اینستاگرام پروبادی را با بیش از ۲۴۰ هزار فالوور و بهترین آموزش های تصویری و برنامه های رایگان فالو کنید

مشاهده و فالو

 

WhatsApp مشاوره و دریافت برنامه