برنامه حرفه ای جلوبازو + پشت بازو

14 81,214

 

برنامه فوق العاده برای افزایش حجم و زیبایی عضلات بازو مناسب برای کسانی که در برنامه ی تمرینی خود پشت بازو و جلوبازو دارند.برنامه تمرینی به همراه نکات در ادامه….

نکته ۱: در صورت جابجایی در بین حرکات پشت بازو سعی کنید همواره یک حرکت سیم کش در آخر باشد برای نهایت پمپاژ عضلانی بسیار موثر است

نکته ۲: بهتر است پشت بازو را در اول برنامه قرار دهید و بعد به تمرین جلو بازو بپردازید

 

برنامه تمرین پشت بازو

 

حرکت ست تکرار
پشت بازو خوابیده با هالتر ۲- ۳ ۸- ۱۵
پشت بازو ایستاده با سیمکش جفت دست ۲- ۳ ۸- ۱۵
پشت بازو با سیمکش دست برعکس ۲- ۳ ۸- ۱۵
دیپ بین دومیز ۲- ۳ ۸- ۱۵
پشت بازو با سیمکش از پشت سر با دستگیره طنابی ۲- ۳ ۸- ۱۵

 

برنامه تمرین جلوبازو

حرکت ست تکرار
جلوبازو با هالتر ۲- ۳ ۸- ۱۵
جلوبازو لاری با هالتر خمیده با فاصله کم بین دست ها ۲- ۳ ۸- ۱۵
جلوبازو با دمبل متناوب روی میز شیبدار ۲- ۳ ۸- ۱۵
در هر جلسه یکی از این سه حرکت را انتخاب کنید
جلوبازو با دمبل تک دست ۲- ۳ ۸- ۱۵
جلوبازو با سیمکش تک دست ۲- ۳ ۸- ۱۵
جلوبازو سیمکش از طرفین ۲- ۳ ۸- ۱۵

دریافت برنامه های بدنسازی اختصاصی بدنسازی به همراه مطالب آموزشی در کانال تلگرام ما

ورود به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت ثبت خواهد شد

سوال امنیتی *

14 دیدگاه
  1. استخدام می گوید

    سلام مبتدی هستم یک برنامه هفتگی خوب معرفی کنید واسه حجم مرسی

    1. علیرضا می گوید

      درود درون وبسایت موجود است
      می توانید با جستجو پیدا کنید

  2. reza می گوید

    سلام من 9 ماهه کار میکنم

    این برنامه برای من مناسب است؟

  3. حسین می گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید من دو ماه هست که میرم بدنسازی الان وارد ماه سوم شدم که مربی برنامه این ماهمو جلو بازو و پشت بازو رو با هم نوشته میخواستم بدون آیا فایده ای داره یا ضرری نداره

    1. امین می گوید

      یه عده هستن یک عضله کوچک و با عضله بزرگ تمرین میدن یه عده هم هستن دوتا عضله کوچک( ضرری نداره )

  4. سعید می گوید

    تمرین واسه مچ چه حرکت هایی هست

  5. عبدی می گوید

    این ست ها و تعداد رو دقیق متوجه نشدم ۲- ۳ ۸- ۱۵ یعنی سه ست 8تایی یا 2ست 15تایی؟یه توضیحی بدید

    1. Pro Body می گوید

      سلام
      یعنی 2 یا 3 ست با تکرارهای 8 یا 15 تا که بستگی به میزان سنگینی وزنه ها و یا توانایی هر فرد دارد.
      به طور مثال : 3 تا ست سنگین با 8 تکرار یا 3 تا ست سبک با 15 تکرار

  6. حامد می گوید

    من اصلا متوجه ست های تمرینی نشدم یعنی اول دو ست سنگین بعد سه ست سبک ۱۵تایی باید بزنیم؟

  7. حامد می گوید

    سلام دوستان عزیزی که تازه وارد دنیایوبدن سازی شدن عجله نکنید توقع نداشته باشید دو ماهه یا هشت ماهه استوره بشین ورزش بدن سازی صبر و تلاش فراوان میخواد

  8. حامد می گوید

    من بعد چهار سال الان به نتیجه ی دل خواه خودم رسیدم و یه توصیه به دوستای عزیزم دارم اینه که بدون هفت هورمون و استروئید مصرف نکنید

  9. abbad می گوید

    ممنونم 😍😚

  10. مجتبی می گوید

    عزیزم من ۲ سال کار کردم بعد ۶ ماه دوباره شروع کردم اول ماه دوم دارم این برنامه رو میزنم ترکوند منو واقعا دمت گرم🤚😍😍

  11. Arash می گوید

    سلام خسته نباشید من 6ساله کار میکنم بدنم خوب فرم گرفته 24سنمه 89وزنم ولی بازو خوب رشد نداره 2/3بار دوره ام رفتم درحد خودم ولی بازم هم نمیشه 42سانته دور بازو با بدنم جوردرنمياد چه راه حلی هست لطفا کمک کنید