افزایش حجمبدنسازی و فیتنس

نکات طلایی برای عضلات حجیم سینه

در این مطلب به نکاتی برای دستیابی به عضلات حجیم سینه و افزایش حجم آن می پردازیم

۱️⃣✅پرس سینه سنگین

☑️رگ پارک یکی از اولین مردانی بود که پرس سینه ۵۰۰ پوندی انجام داد. چاک سیپز به رکورد جهانی پرس سینه نزدیک شد و آرنولد آن را به عنوان یک پاورلیفتر شروع کرد. تمامی این مردان نامبرده وزنه های سنگین می زدند. عضلات سینه حجیم آنها بیانگر این امر است.

۲️⃣✅اجرای پلاور

☑️تقریبا هر فردی که دارای عضلات سینه بزرگ می باشد، حرکت پلاور دمبل یا هالتر را اجرا کرده است. نه تنها این تمرین مناسب قفسه سینه است بلکه حتی روی عضلات میان دنده ها نیز تاثیر می گذارد. تحقیقات اخیر تایید کرده اند که پلاور کابلی و ماشینی برای این عضلات بسیار موثر هستند. اما دمبل و هالتر برای عضلات قفسه سینه تاثیرگذارتر هستند. پلاور با دمبل و هالتر برای بزرگتر کردن سینه ضروری تر می باشند.

۳️⃣✅پرس سینه دست برعکس با دستگاه اسمیت

☑️طی یک تحقیق انجام شده در کانادا پرس سینه دست برعکس ۳۰ درصد بیشتر از پرس سینه قدیمی فعالیت عضله سینه را بالا می برد. به علاوه این حرکت برای بسیاری از وزنه برداران از پرس سینه های قدیمی بسیار راحتتر و آسان تر است.

۴️⃣✅فلای با زنجیر

☑️فلای با دمبل به خاطر کشش فوق العاده در این حرکت عالی می باشد، اما اشکال آن این است که وقتی بازو های خود را به سمت یکدیگر جمع می کنید، سنگینی بار را کمتر حس می کنید و حرکتی ساده می شود.

فلای با زنجیر باعث می شود سنگینی بار در کل حرکت باقی بماند. شما نمی توانید این حرکت را به راحتی انجام دهید تلاش زیادی برای انجام این حرکت مورد نیاز است که نتیجه آن رشد بیشتر عضله است.

✅✅حرف آخر

☑️☑️عضلات سینه پرورش یافته نماد قدرت و زیبایی است. این چهار تکنیک را انجام دهید و رسیدن به عضلاتی حجیم برای سینه خود را ببینید.

موفق باشید

آخرین مطالب اینستاگرام پروبادی
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

دریافت برنامه های تمرینی اختصاصی و آموزشی نایاب در بخش ویژهبرو به بخش ویژه
+
بستن